Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Rozhovor s Romanem Kunertem, o práci v modelingu a kolem něj.

Agentura Fashion Models pomáhá už jedenáct let mladým dívkám prosadit se ve světě modelingu. Jedním z jejích společníků je Roman Kunert.

„Od začátku vytváření značky Fashion Models je pro mě práce zábavou. Je pro mě motivující být s Jiřím Morštadtem společníkem této agentury. Motivací je také spolupráce se Žanetou Kacerovskou, která vede celý tým stálých a externích spolupracovníků. Fotografů, stylistů, módních návrhářů a samozřejmě nadějných modelek, kvůli kterým agentura vznikla a rozvíjí se i díky Ladě Horké, která má na starosti produkci,“ říká Roman Kunert.

Někteří chodí do práce z povinnosti. Sám o sobě prohlašujete, že je pro vás práce zábavou.

Práce v agentuře je práce jako každá jiná. Není méně náročná než v jiných agenturách, ale je plná zábavy. Je přeci pěkné pracovat s mladými zapálenými lidmi. S Jiřím Morštadtem jsme navíc pozitivně naladěni, a proto k sobě asi opět přitahujeme lidi stejného založení.

Jedenáct let. Může to být dlouhá i krátká doba. Ale jedenáct let v agentuře, to už je i historie. Jak úspěšná?

Dlouhodobě spolupracujeme například s BMW či Playboyem. Po billboardové kampani se zájem ze strany různých firem a společností ještě zvýšil. Samozřejmě i díky online deníkům. Každý zájem nás těší a velmi si ho vážíme.

Co vše agentura nabízí, kromě toho, že dává příležitost novým tvářím prosadit se ve světě modelingu?

Předně seznámení se s jinými lidmi, kteří se pohybují v reklamní branži, ve světě modelingu. Zajišťujeme práci pro hostesky, děláme dobročinné akce. Snažíme se být a jsme akční, přesto naším mottem stále zůstává dělat jednu věc poctivě. Modeling je naší hlavní činností. Ale s ním například souvisí pěkné tváře. I proto se Fashion Models aktivně podílí na premiérovém ročníku soutěže Miss Czech Press, jehož finále se uskuteční v září v Praze.

Jste autorem webových stránek, jste spokojený s návštěvností?

Správný kuchař nikdy není stoprocentně spokojený se svým výtvorem. Podobné je to u mě. Když pak vidíte hotové dílo, napadne vás, že tu a tam by se to či ono dalo udělat lépe. Ale to, že stánky zaujaly a líbí se, dokazují konkrétní údaje. Máme skoro čtyři tisíce aktivních lidí na facebooku. Po vydání castingů máme desítky tisíc oslovených lidí. Naše stránky jsem propojil s šedesáti deníky měst a s www.tydeniky.cz.

Karen Ronová